RAMAZANDA SPOR YAPMA YÖNTEMLERİ

Ana sayfa Forumlar Hayata Dair Herşey Sağlık Ve Yaşam RAMAZANDA SPOR YAPMA YÖNTEMLERİ

Bu konu 0 yanıt ve 1 izleyen içeriyor ve en son  pratik bilgiler tarafından 1 yıl 5 ay önce tarihinde güncellendi.

1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Yazar
    Yazılar
  • #3570
    Katılımcı

    pratik bilgiler

    SEVGİLİ ARKADAŞLAR;

    BİLDİĞİNİZ GİBİ RAMAZANDA HEPİMİZDE KİLO ARTIŞI OLABİLİYOR. ORUÇLUYKEN DE SPOR YAPMAK BİR HAYLİ ZORLAŞIYOR. BUNU HEPİNİZ FARK ETMİŞSİNİZDİR. PEKİ RAMAZANDA KİLOMUZU KORUMAK İÇİN NE YAPMALIYIZ? HEPİMİZ BU SORUNUN CEVABINI MERAK EDİYORSAK OKUMAYA DEVAM EDELİM…

    İFTARDAN 1-1,5 SAAT SONRA HAFİF TEMPOLU KOŞU HEM SİZİ HEM DE VÜCUDUNUZA İYİ GELECEKTİR. AMA ORUÇLUYKEN YAPTIĞINIZ SPOR VÜCUDUNUZ İÇİN TEHLİKELİDİR. YAPMAMANIZI TAVSİYE EDERİM. SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN VÜCUDUMUZA İYİ BAKMALI HAFİF YEMEKLER TERCİH ETMELİYİZ. SUYU DA BOL BOL ARA İLE İÇMELİYİZ. ŞİŞKİNLİKTEN KURTULMAK İÇİN DE ARA VEREREK YEMEK YEMELİ ÜST ÜSTE YİYECEK YEMEMELİYİZ…
    SAĞLIKLI GÜNLER..

     

    Ek Dosyalar

    Ekran Görüntüleri

    Resimler

1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)

Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.

Şuanda sitede 0 users and 6 guests online
No users are currently active
Geçmişteki faaliyetler 24 Saat içinde: 0 users and 254 guests
Keymaster | Moderator | Participant | Spectator | Blocked
Forum İstatistikleri
Konular: 75, Mesajlar: 84, Üyeler: 17
Yeni üyemiz HOŞGELDİNİZ, egevubel
Çevrimiçi kullanıcılar; 2 on 15 October 2017 09:21